Prohledat tento blog

pátek 2. prosince 2016

Noční lampa

Vyrobeno 22. 11. 2016

Jednou v noci před půlnocí s puštěným filmem jsem se pustila do noční lampičky v ložnici.
Před pár lety jsem v Ikei koupila několik papírových lamp, které jsem chtěla dekorovat vzorem z válečku, jaký bude použitý na stěně v pokoji. Stěna na svůj váleček stále čeká, tak jsem se pustila do lampičky se vzory z ubrousků.

Červený lem lampičky jsem přetřela bílou barvou. Na tmavém podkladě by vzor ubrousku zanikl, prosvítila by jej červená podkladová barva.
Pak už jsem jenom trhala ubrousky a volně je lepila na lampičku. Používám vodou naředěný Hercules anebo Dispercol. Lepidla vycházejí o hodně levněji než lepidla přímo určená na decoupage a mám s nimi už několikaletou dobrou zkušenost. Lepidlo nežloutne, ani na přímém denní světle se nemění jeho barevnost, je stále transparentní (průhledné, neviditelné).




Při rozvícení prosvítá červená spodní část.

DIY lampa lampička dekorace 



decoupage ubrousková technika ubrouskování


Žádné komentáře:

Okomentovat