Prohledat tento blog

sobota 24. ledna 2015

První capáčky pro Princeznu

Capáčky jsou ušity ze světlé kůže v pudrovém ostínu hnědavo-starorůžové. Ze stejné jsem si ušila kabelku, to abychom k sobě nenápadně ladily. Capáčky jsou ozdobeny aplikacemi ptáčků a lístků z tmavě hnědé kůže a vyšivkou. V místech, kde je více vrstev kůže se šicí stroj krapet zapotil a já taky. Kůži jsem kupovala v Kutilovi na Florenci v Praze. Vždy když mám cestu kolem a trochu času zaskočím tam a nahlédnu do zbytků. Čas od času mají opravdu velké kusy kůže, které vystačí na velkou kabelku či brašnu, jednou jsem tam dokonce narazila na celou "krávu", ze které by šlo ušít třebas i dámský kabátek.

První capáčky jsou vlastně dvoje. Úplně první jsem ušila menší než byla Princeznina nožka (zapínají se na patentek). Až ty druhé (zapínají se na suchý zip) jsem velikostně trefila i s doporučovaným nadměrkěm 1 cm.

Použila jsem střih z Mimibazaru, který jsem zvětšila a přizpůsobila nožce s vysokým nártem.  












A tady ještě ty prvně první, které ale byly Princezně v deseti měsících malinké, jsou spíše pro 0-3 měsíce.





Klíčová slova: capáčky vysoké návod střih materiál

16 komentářů:

  1. Tie su rozkosne... :-) a krasne aplikacie si urobila, su super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuju ti za poklonu!

      Vymazat
    2. jsou super! vždycky jsem si přála capáčky udělat a pokusila jsem se, ale nepovedly se. a mezitím už děti vyrostly...ale možná je ještě někdy zkusím na nějakého drobka v okolí. můžu se zeptat, dá se někde získat střih?

      Vymazat
    3. jsou super! vždycky jsem si přála capáčky udělat a pokusila jsem se, ale nepovedly se. a mezitím už děti vyrostly...ale možná je ještě někdy zkusím na nějakého drobka v okolí. můžu se zeptat, dá se někde získat střih?

      Vymazat
    4. Děkuju! střihy na capáčky mám už dlouho, šila jsem si je i pro prvního syna. Tenkrát jsem hledala všude možně i v návodech na mimibazaru a mám je i postahované na harddisku. Dohledám a pošlu ti je na mail. Případně i dalším zájemnkyním na vyžádání ráda zašlu. Většina střihu je pro miminka 0-6 měsíců, takže pro větší caparty, si střih musíš zvětšit. Mě se hodně osvědčil tento vysoký střih, který se tak snadno nevyzuje narozdíl od nízkých capáčků.

      Vymazat
    5. Ahoj prosim, mas jeste k dispozici navody na capacky.

      Vymazat
    6. Ahoj, v textu je odkaz na strih. nasla jsem ho na mimibazaru. At se dilo podari!

      Vymazat
  2. Jsem nadšená, můžu poprosit o střih...děkuji a přeji krásné jaro :O)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, jsou boží!!!! Jste moooc šikovná! Mohla bych taky poprosit o střih? Děkuji! iva-strnadova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, stříh na capáčky jsem Vám poslala do mailu a jinak je na něj také odkaz přímo v textu - tuším třetí odstavec. Ať jde šití hezky od ruky.

      Vymazat
  4. Muzu tez poprosit o strih,jsou famozni kamilakendikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, moc mě těší, že se capáčky tak líbí, odkaz na střih na capáčky je vložený v textu, ve "třetím" odstavci. Ať se dílo podaří!

      Vymazat
  5. Dekuju moc za odpoved, tento jiz mam ale popis je pro lajka na prd a nevidim tam ani rozmery. :(

    OdpovědětVymazat
  6. Dekuju moc za odpoved, tento jiz mam ale popis je pro lajka na prd a nevidim tam ani rozmery. :(

    OdpovědětVymazat