Prohledat tento blog

úterý 29. listopadu 2016

Zásobník na sáčky

Vyrobeno 22. 11.2016

Přestože je používání sáčků docela neekologické, někdy jsou zkrátka potřeba a život s nimi je alespoň trochu snazší. S malými dětmi se mi osvědčilo mít jich vždycky pár po ruce na případné odpadky, použitou plenu apod. Budiž mi aspoň malou omluvou, že k tomu používám už použité sáčky například od zeleniny, pečiva, ... Aby se mi pořád neváleli v košíku u kočárku anebo v kabelce, kde pak přes ně nebylo kolikrát vidět jiné věci, vyrobila jsem si na ně zásobník. Ten určitě ocení i pejskaři na svých procházkách městem. Můžu si ho zavěsit na vodítko a mít neustále po ruce dostatečný počet sáčku na sbírání nadílek po svých čtyřnohých kamarádech.

Samotná výroba nezabere ani pět minut.

Na zásobník jsem použila obal od velkého kinder vajíčka. Našla jsem u nás doma pouze jeden, který už děti na jedné straně lehce promáčkly.
Šídlem jsem propíchla dírku, kterou jsem krouživými pohyby zvětšila tak, aby jí šla protáhnout šňůrka. Z vnitřní strany ji zauzlíkovala dostatečně tlustým uzlem, aby nemohla dírkou proklouznout ven, až za ni budou děti tahat.
V druhé půlce vajíčka jsem ostrými nůžkami vystřihla otvor. 
Protože i při nejlepší snaze byl kostrbatý s ostrými hranami, začistila jsem ho plamínkem. Obkroužila jsem otvor hořící sirkou . Ještě než otvor vychladl, navlhčeným prstem jej objela, abych přimáčkla menší nesrovnalosti a hranu dokonala zahladila.


Do jedné půlky vajíčka se pohodlně vejde asi 10 "rohlíkových" sáčků.
Sáčky jde zasoukat do zásobníku i přes otvor. 

Hotovo a pověšeno na kočárku!
Prostřední dcerka ráda používá vajíčko jako madlo, když jde vedle kočárku.
P
diy fotonávod postup návod zásobník sáčky pro pejskaře pleny psi

Žádné komentáře:

Okomentovat