Prohledat tento blog

neděle 12. dubna 2015

Vazací motýlek pro malé i velké kluky

Přemýšlela jsem, jakou klučičí alternativu vyrobit na holčičkovské čelenky a brože do vlasů, aby to i malým klukům slušelo a měli něco svátečního, až přišel nápad na motýlka na krk. Honem ho ušila a v noci se ho ještě naučila vázat. Na youtube.com je spousta video návodů.


Náš malý neposeda byl z něho ráno nadšený.



Střih na něj jsem našla pro pánskou variantu. Proto jsem motýlkovou část zmenšila asi o 0,5 cm, tu rovnou vázací nechala stejně širokou. Na střihu se uvádí prodloužit střih o 5 cm, já bych ho příště prodloužila o 12-15 cm, lépe by se pak vázal. Konce motýlku jsme přišila na asi 20 cm dlouhou gumu. Protože jsem motýlky šila z tenčí bavlněné látky, podložila jsem raději jednu vrstvu bavlněné látky tenkým vlizelínem, aby motýlek hezky držel tvar.





Klíčová slova: dětský klučičí chlapecký pánský vázací motýlek, klasický motýlek,děti, střih, návod, diy, šitý, šití

1 komentář: