Prohledat tento blog

pátek 29. ledna 2016

Sourozenecký kočárek Phil and Teds připraven


Začátkem nového roku jsem se konečně pustila do šití doplňků na nový (bazarový) kočárek. Chyběla vložka do kočárku, teplý fusak pro starší Ninu a taky tašky, které půjdou připnout na madlo nebo na bok kočárku. V diskuzích jsem se dočetla, že klasická přebalovací taška na madlo se nehodí, protože dítko sedící dole by bouchala do hlavy a s úložným prostorem v košíku se do budoucna taky nedá moc počítat, v něm zas bude pak jedno dítko "sedět".

 






  

Fusak je zamýšlený pro dvoulété a staší dítě, proto je ušitý tak, že dole je díra pro nohy, aby botky nebyly zavřené uvnitř fusaku a tolik ho neušpinily. Střih fusaku je obyčejný "čtverec" o rozměrech cca 95 * 100 cm. Všit je zip o délce cca 75 cm.

Proužkovaná část je líc fusaku - půjde vidět, když se fusak zapne, kytičkovaný díl je rubová strana. jsou na ní našity šňůrky, aby šel fusak přivázat k "očkům" které už jsou na kočárku.

Chlupatého fleesu jsem neměla dostatečné množství a tak jsem musela kombinovat s další látkou, kterou jsem dostala ze syslárny z 80. let.

Vnitřní strana fusaku, dolní část kytičkované látky je syntetická, předpokládám, že když se ušpiní od botek, půjde lehce vyprat a rychle uschne.


Taštičky ušity z polaminátované bavlny, nepodařilo se mi vyhnout se zvlněnému švu u jedné půlky zipu. Nejspíš by to vyřešila kráčející patka, kterou se chystám už několikátý rok pořídit. 


Ouška na zachycení pomocí karabinek i poutka ze suchého zipu, ty měly být trochu delší - spíše 15 cm. Takto sice také obepnou konstrukci kočárku, ale je to tak tak.


Oboustranná vložka do kočárku na teplejší dny, kdy nebude potřeba fusaku.




1 komentář:

  1. Při sešívání proužků bych si dávala pozor na navazování, to samé platí i o kostičkách. Jinak jako nápad dobré

    OdpovědětVymazat