Prohledat tento blog

sobota 9. ledna 2016

Podsedáky pro Ninu a Nikolu

Další Ježíškovo tvoření pro děti. Podsedáky, do kterých pak maminka ukryla spacáky a tím zároveň uvolnila kousek místa v komoře, a hezky měkce je vystlala.


Je to kombinace starých a nových látek. Po obvodě je našita spousta poutek, pro snadné uchycení a přenášení, jenom pozor, aby poutka nebyla našita i přes otvor, kterým se má obal vyplnit. Pro pohodlné vkládání výplně se mi osvědčilo, aby otvor tvořil 1/3 až 1/2 obvodu samotného podsedáku.




Druhý podsedák ještě bez výplně, nakonec do něj přišel jeden objemnější spacák.





Klíčová slova:  DIY šití podsedek puf návod rady tipy

2 komentáře:

  1. Krásný nápad, prosím, trochu podrobněji by šel? Jak vypadá otvor? Poutka jsou asi různé zbytky látek a dá se to použít i jako obal spacáku na cestách?
    Díky za rady, včera jsem tě objevila a hltám tunápad za nápadem.
    Jsi veliká šikulka.
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, moc mě to těší! Jen jak mi to děti, mám teď doma třítýdenní novorozeně a starší děti jsou nemocné, takže času je pomálu, nafotím pro lepší představu, jak je otvor řešen. Na první fotce je to trochu vidět, jak je na zeleném pruhu látky překryv pro zip. Poutka jsou ze zbytků látek, a určitě jde tento podsedák použit i jako obal na spacák, jenom záleží na Vás, jak velký ho ušijete a kolik ve výsledku zabere v batohu místa.

      Vymazat