Prohledat tento blog

pátek 15. ledna 2016

Obláčkový polštář

První obláčkový polštářek pro Nikolu jsem šila k jeho narozeninám, dostal ho spolu s přehozem/dekou na postel a dalšími polštářky.


Stříh byl dělaný od oka a rovnou naostro a jak jsem pak zjistila, tak obloučky jsem střihla hodně "hluboko", takže látka se v jejich ohybech hodně vlní a stahuje, přestože jsem ji v těchto místech z rubové strany nastříhávala. U dalšího polštářku už udělám obloučky "mělčí".


 Do spodního švu jsem všila bambulky.


Moje poznámky: oba díly látek jsou vypodšity tenkou Ikea dekou (vatelínem) a až mezi ně je teprve vložena náplň z dutého vlákna. Polštářek má pak kompaktnější tvar a výplň, pokud jsou použity i nějaké odstřižky, nedělá na povrchu polštářku hrbolky.

Klíčová slova: DIY návod postup polštář polštářek mrak mráček obláček tipy

Žádné komentáře:

Okomentovat