Prohledat tento blog

čtvrtek 13. dubna 2017

Krásné Velikonoce

Vyrobeno 13.4.2017

Přeji všem svým čtenářům krásné Velikonoce a přicházím s malou inspirací na velikonoční výzdobu.

Tentokrát jsem nevyráběla nic nového, použila jsem vyfouknutá vajíčka z minulých let, které děti nestihli pomalovat anebo rozbít, papírové králíky, které jsem šila loni (návod na ně je zde), větev, kterou mi muž přivezl z pánské vodní jízdy před asi deseti lety a stěhovala se s náma několikkrát po celé Praze. Tehdy jsem nechápala, k čemu mi může být taková větev dobrá. Ale dnes jsem na to kápla.


Zajíci ukrývají překvapením pro děti, které si jen na Velikonoční pondělí rozeberou.




Velikonoce diy velikonoční výzdoba králici pomlázka šmigrust větev zavěšená samorost

2 komentáře:

  1. Janičko, krásná dekorace. Na tvé lonské papírové zajochy jsem si letos vzpomněla, tak moc mě okouzlili:-)
    Trochu bojuju s časem a momentálně prohrávám, ale snad si brzy udělám trochu času na email.
    Požehnané Velikonoce, krásné jarní dny a trochu času natvoření/focení/(na)psaní emailu.
    Těším se.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Bohunko, děkuji, já před tebou každou chvíli v duchu smekám, poslední dobou jsem v tak velkém skluzu, že nechápu, jak to všechno zvládáš už tolik let při tolika dětech. j

      Vymazat