Prohledat tento blog

neděle 20. listopadu 2016

Dětské schůdky

Vyrobeno: říjen 2016

Už skoro tři roky jsem měla doma rozpracované štokrle pro děti.  Před třemi lety jsme dostali k Vánocům velký kus sušené šunky i se stojánkem pro její porcování. Hned jsem v něm viděla půlku štokrlete. Pak už stačilo v rodině poptat se po druhém stojánku, který Ježíšek spolu se šunkou taky nadělil. Původní záměr na štokrle jsem při samotné realizaci nakonec změnila na schůdky. Přijdou mi pro děti praktičtější, do výšky stoupají postupně a také mají takto větší podstavu a tím i lepší stabilitu.

Foto zdroj: http://www.a-a.cz/susena-sunka-jamon/



Pro jejich výrobu jsem dokonale využila samotné stojánky na šunku a ještě jsem k nim přidala odřezky, které nám zbyly z výroby kuchyňské linky. Proměřovala jsem a řezela dřevo tak, aby výsledné schůdky pohodlně zapadly do výklenku na WC a zároveň pod něj šel zasunout nočník, který tam už měl své místo.



Všechno na svém místě - schůdky ve výklenku a nočník pod schůdky.


návod postup foto štokrle dětské schůdky stupínek stolička DIY

Žádné komentáře:

Okomentovat