Prohledat tento blog

úterý 15. listopadu 2016

Triko s aplikací

Vyrobeno 30.10.2016

S podzimem je potřeba dětem doplnit šatník, především prodloužit trička tak, aby nevykukovaly záda. Jednu takovou rychlou prodlužovačku jsem doplnila o aplikaci mráčku ze stejné látky, s jakou jsem tričko prodlužovala. Našití aplikace na tričko je snadný a rychlý způsob, jak tričko oživit, nebo jak zakrýt nějaký flek či jinou vadu na tričku. V tomto případě měl mrak zakrýt největší koncentraci nevypratelných fleků, které se na triku objevily po tvoření ve školce.



Tričko jsem prodloužila na rukávech a spodním lemu starým šedivým tričkem.


Na aplikaci jsem vzala kus zbytku, na který jsem přišpedlila odstřižek z fleecu. Tím se úplet zpevní a dále se s ním lépe pracuje, nekroutí se a drží hezky tvar. Až poté jsem si na látku nakrelila tvar mraku, obstřihla ho a začistila na overloku (popřípadě hustým cik cak stehem). Zbytkem vlnky vyšila úsměv a přišila dva knoflíky jako oči.  


Takto připravenou aplikaci jsem si přišpendlila na tričko a přišila ji pomocí cik cak stehu. Opět je důležité, při šití úpletů, používat strech jehlu (se zakulacenou špičkou), jinak hrozí, že špička standardní jehly protrhle očko v úpletu.



návod foto postup aplikace tričko výroba recyklace recy prodloužení

Žádné komentáře:

Okomentovat