Prohledat tento blog

čtvrtek 18. února 2016

Recyklace bodiček z letních na zimní

Vyrobeno 16.2.2016

Podědili jsme pár bodiček pro novorozeňátko, ale s krátkým rukávem anebo v tak malé velikosti 50, že už v den narození bylo bodíčko miminku malé - krátké, leč obrázek i praktičnost zavinovacích bodiček lákal k jejich využití dokud je čas, tj. dokud je novorozeně novorozenětem. Takže mi to nedalo a zasedla jsem ke stroji.

Dnes se to ukázalo jako velmi prozřetelné. Den před porodem se nám pokazila pračka, na kterou se dnes přišel po "dlouhém" čekání podívat opravář. Na náhradní díl budeme nejspíš čekat tři týdny, takže každý kousek miminkovského oděvu přijde vhod.  


Prodloužené zavinovací bodičko přímo v akci na šestidenním miminku.

Fotonávod s postupem jsem psala tady a něco málo navíc taky tady.

Foto



 Při prodlužování jsem rovnou prodloužila i rukávy, i když nebyly úplně potřeba, ale počítám, že tak za dva týdny už to přijde vhod.


 I když vysloveně sladce růžovou moc u holčiček nemusím, tento jahůdkový motiv si mě podmanil, že jsem přivřela oči i nad růžovou.
 Krátký rukáv bodička je prodloužený na dlouhý, ve švu je lehce nařasený.

 Prodloužení rukávů jsem stříhala ze své sbírky starých, vyřazených triček tak, aby se barevně co nejvíc přiblížili prodlužovanému bodičku.
 A ještě jedno prodloužené zavinovací bodičko přímo v akci na šestidenním miminku. 


Žádné komentáře:

Okomentovat