Prohledat tento blog

středa 3. února 2016

Přebalovací komoda pro miminko

Včera v noci jsem konečně dokončila všechny doplňky pro přebalovací pult, vybalila oblečky, našla jim jejich místo. 


Komoda, která má sloužit i jako přebalovací pult je hodně prostorná a hluboká - na miminkovské věci až moc. Skříňky jsou na výšku členěny jen dvěma policemi hlubokými 85 cm a pak má tři docela mělké šuplíky (asi 12 cm), do kterých se vejdou jenom pečlivě poskládané menší oblečky, teplejší kabátek nebo silnější svetřík už při otvírání šuplíku dělají neplechu. Proto nejvíc práce mi dalo vymyslet, jak všechny ty pidi věci uspořádat, aby se k nim dalo pohodlně dostat.




Muž přimontoval polici, já na ni vyrobila uložné boxy na drobnosti. Je to mix bedýnek od jahod z léta a mandarinek ze zimy polepených ubrousky. 



Stejnými ubrousky jsem polepila i box za přebalovací podložku, která bude zásobníkem pro látkové pleny a zároveň splní funkci "lišty", tj. vyplnila mezeru mezi přebalovací podložkou, koncem komody a stěnou.



A posledním doplňkem je už na konci léta připravený koš na použité látkové pleny. Původně to byl tmavě modrý odpadkový koš, který jsem savem vydezinfikovala a polepila ubrousky, byl to vlastně můj úplně první ubrouskovací počin se vším všudy, tj. se začátečnickými chybami, ale o tom zase někdy příště.



Klíčová slova: DIY přebalovací komoda pult levně nízkonákladově decoupage ubrouskovaní recy recyklace bedýnky boy krabice koš na látkové pleny



Žádné komentáře:

Okomentovat