Prohledat tento blog

neděle 20. ledna 2019

Zimní kukla s oušky / recyklace fleecových tepláčků

Vyrobeno 19. 1. 2019


Včera večer jsem se pustila do recyklace fleecových tepláčků. Děti je moc nenosí, zato teplé čepice v akorát velikosti jim chyběly. Přemýšlala jsem chvíli nad setem čepice s nákrčníkem, ale pak mě napadlo zkusit ušít kuklu. Krásně spojuje oba kousky oděvu v jeden a snižuje se tak i pravděpodobnost, že si děti ráno něco z toho neobléknou. Většinou si natáhnou nákrčík a na čepici už zapomenou. U první kukly jsem vystřihla moc velký otvor pro hlavu. Bylo potřeba jej zmenšit a tu jsem si vzpomněla na odstřižek ze županu, který jsem nedávno zkracovala. Otvor pro obličej jsem jím olemovala. Z jeho zbytku si holčičky ještě poručily vyrobit ouška. Dokonalá recyklace všech materiálu, zbylo mi minimum pidi odstřižků. Nejvíce práce dalo našít vločku z korálků, taktéž na přání jedné z holčiček. 


Obdobné o něco menší tepláčky (velikost 110) z růžového fleecu postačily na ušití dvou dětský kukel, jedna ve velikosti 3 až 5 let, druhá ve velikosti 5 až 9 let.




Menší kukla má na dolním okraji sněhové vločky s flitry, které byly součástí tepláčku. Na druhou kuklu jsem je musela vyšít už já. Aby si holčičky nezáviděly.


Ouška jsem lehce vyplnila měkkými odstřižky.





Žádné komentáře:

Okomentovat