Prohledat tento blog

čtvrtek 6. prosince 2018

Advent je tu!

Advent nastal. Při nedělním obědě jsem zapálili první svíčku. A taky jsem s dětmi o víkendu pekla perníčky, první den nadšeně vykrajovali, druhý den už jejich elán opadl. Mám předsevzetí, že ji ho letos v podklidu užiju a to samé přeji i Vám!



Pár dní předtím jsme ve školce umotali několik věnců, jeden dělal historicky poprvé také tatínek - Ninka ho hezky poprosila, udělala na něj oči a tatínek už motal a zdobil, jak si jeho holčička přála. Nemusím ani dodávat, že když jsem mu chvíli předtím navrhla to samé, zatvářil se tuze unaveně, a že bude raději popíjet čaj a nasávat vůni všudypřítomného jehličí ... 
 

Věnec se jim povedl, už nám visí na vstupních dveřích.


Adventní věnec na stůl jsem použila loňský šiškový, jen potřeboval přilepit pár upadlých šištiček a na ozdobu dostal zbytky vánočních ozdob, které nám zbyly z loňska. 


Třetí věnec umotoný a základ z vrbových proutků ještě čeká na své zavěšení v průchodu do kuchyně. Jinými slovy, tatínek přislíbil přivrtat do zdi skobičky.



Žádné komentáře:

Okomentovat