Prohledat tento blog

pondělí 2. dubna 2018

Dětem, aby je beránek nepo...

Vyrobeno: 13. 3. 2018 a 28.3.2018

Nejprve přeji krásné Velikonoce a na poslední chvíli přináším inspiraci na netradiční velikonoční tvoření, dárky v podobně malovaných misek a hrníčků, ale i třebas na zdobení velikonočních vajíček, do kterých jsem se také pustila. Opět jsem použila barvu Darwi, stříbrnošedivý odstín.


Před pár lety jsem malovala dětem misky, od té doby jsou každý den v provozu a přes rok a půl se myjí v myčce, přesto barva na nich stále hezky drží. Proto jsem se rozhodla dětem dát na Velikonoce staronové misky s housátkami. A rovnou jsem nadekorovala i několik hrnků.


 
Celý postup jsem dokumentovala, tak se můžete těšit na fotonávod. A když už jsem byla v tom lepení šablon a malování, prohrábla jsem se kuchyňskou skříní a vytáhlá pár zapomenutých hrníčků a vzala si je do parády.






Žádné komentáře:

Okomentovat