Prohledat tento blog

neděle 18. února 2018

Kožená průchodka / foto návod

Vyrobeno 19.11.2017


Kůži položit lícovou stranou na rubovou stranu teplákoviny. přišít na stroji do ve tvaru jakou má mít výsedná dírka. Já zvolila obdélník, udělat ho asi tak 1 cm krát 0,5 cm, pokud ma kůže tlouštku cca 2-3 mm Nejprve jsem přišila kůži menším obdélníkem a pak mi nešly okolní kousky kůže vzniklou dírkou protáhnout na lícovou stranu teplákoviny. 


Ve vnitřku vzniklého trojúhelníku vystřihnout dírku. Já si na záčátku pomohla páráčkem, pak už jsem odstřihovala co nejvíce kůže ve vnitř okolo prošitého obdélníku. Z vnější strany obdélníku jsem kuží zastřihla do úhedného tvaru. Pak protáhla na lícovou stranu teplákoviny. 

Takto přetaženou kůži na líc teplákoviny jsem co nejblíže jejímu okraji prošila. Fotka vlevo zachycuje prošití z rubové strany, fotka v pravo z lícové, když už jsou obě dírky hotovy.






Klíčová slova: postup foto návod jak ušít koženou průchodku otvor lemovaný olemovaný kůži

Žádné komentáře:

Okomentovat