Prohledat tento blog

pátek 19. května 2017

DIY přání k narození Matěje

Vyrobeno 19.5.2017

Včera nám přisla radostná zpráva od kamarádů o narození jejich dalšího potomka a současně pozvánka  na zítřejší (tedy dnešní) zaslavení té velké události. Proto jsem dnes rychle vyrobila přání a přidala recy pozornost - to, co jsem zrovna měla po ruce, novorozenecké ponožečky po našich dětech. 



Nechtělo se mi vytahovat lepidlo, čekat až zaschne, ... a tak jsem celý obrázek (formát A4) přišila na šicím stroji ke kartonové čtvrtce papírů. Použila jsem obyčenou polyesterovou niť a nejdelší steh.






I ponožečky jsem přišila - pár krát je zapošila tam a zpátky.



Odstřihnuté nitě jsem protáhla na zadní stranu kartonu a zauzlíkovala.


Celé přání zabalila do bublinek a pak vložila mezi dva větší kartony, aby při přepravě nepřišlo k úhoně.


Žádné komentáře:

Okomentovat