Prohledat tento blog

sobota 11. února 2017

První šatičky pro nejmenší

Vyrobeno 9. 2. 2017

Pár hodin před prvními narozeninami naši nejmenší dcery jsem došívala pro ni dárek - šatičky, zároveň to jsou úplně první šaty, které jsem ji ušila. Musela si na ně počkat skoro o rok déle než její starší sestřička. Té jsem pár týdnů po narození ušila jedny a k prvním narozeninám dostala druhé šatičky, které jí jsou ještě dnes ve třech letech.


Tmavě hnědý popelín s růžovým vzorem jsem musela nakombinovat s bílým puntíkem na růžové.  Měla jsem ho už jenom zbytek. Popelín je neskutečně jemný, lehký, tenký, vzdušný, splývavý, ... Škoda, že ho nemám víc. Jeho velká část padla na podšívku do kapuce pro moji novou nosící bundu.



Zadní díl jsem střihla širší a našila na něj žabičkování. To se mi osvědčilo, šatičky pak jdou nosit několik let.




2 komentáře:

  1. Janicko, ty jsou uplne luxusni..
    Krasnou nedeli.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat