Prohledat tento blog

neděle 22. ledna 2017

Vylepšený sourozenecký kočárek Phil and Teds Sport

Vyrobeno: podzim/zima 2016 

Od chvíle, když už Mimi vyměnila vložnou tašku za sedačku kočárku stejně jako její starší sestřička, vyvstal problém, jak spolu s dětmi poskládat do kočárku alespoň nezbytné minimum výbavy - svačinky, pleny, náhradní oblečení, doklady a další nezbytnosti, popřípadě i menší nákup. Košík ve spodní části kočárku už byl zaplněn nožkami dole sedící dcerky. Vždy, když se chtěla posadit, musela jsem všechny věci z kočárku vyskládat ven, usadit ji a znovu všechno do mezer naskládat. Celkem nepohodlné a při náladových rozmarech s vystupováním z kočárku a opětovném usedáním do něj to byla zkouška mého stoického klidu! 
Před

Po
Jak jsem kočárek rozšířila, kde jsem nakoupila materiál?

Nakoupila jsem dva a půl metru nepromokavého šedo šedého šusťáku se zátěrem, tzv. kočárkovina od paní, kterou jsem našla na Mimibazaru a má taky svůj látkový eshop Bavlněný sen. Má tam opravdu velký výběr a příznivé ceny. Jednobarevné kočárkoviny a některé vzory má většinou skladem, některé vzory jsou na objednání. Můj vzor byl zrovna na objednávku.

Dva a půl metru kočárkoviny mi vystačilo na ušití horního nánožníku, horní kapsy na boudičku kočárku, párové rukávníky, dolní nánožník a piknik deka v jednom a ještě mi zbylo na ušití asi 35 litrového batohu. Podrobnější spotřebu materiálu uvedu v dalším článku, kde se i více rozepíšu o jednotlivých doplňcích, včetně fotopostupu.

Mimi jsem ušila do kočárku ze obláček ze stejné látky, jakou jsem použila na letní stranu podložky do kočárku, z jejího mini odstřižku vznikla i klip na dudlík. 

Ze spodní strany boudičky je našitá kapsa, která je přístupná přes otvor (ten je součástí kočárku z výroby) po rozepnutí horní puntíkované kapsy. 




V Domě látek Mráz se mi povedlo natrefit na polaminátovánou bavlnu (z rubu bavlna, lícová bavlna má PVC zátěr) s puntíky v šedobílém provedení. Ušila jsem si z ní batoh na spodní sedátko. Plánuji si ještě došít obal na madlo vpředu, kapsičky na zavěšení z boku kočárku a bryndáčky.

Mám odzkoušeno, že tašky z tohoto materiálu připnuté na kočárku  ve středně silném děšti nepromoknou, úplnou průtrž mračen jsem naštěstí zatím nezažila.


Uchycení batohu ke spodnímu sedátku jsem doladila. Na fotce je přichycen ještě krapet neprakticky, ale o tom v jednom z dalších článku. 





Kočárek kočár phil and teds sport sourozenecký dvojčecí phil&Teds dvojčata recenze postup návod tip rozšíření úložný prostor tašky batoh kapsa kapsy boční bouda boudička fusak podložka vložka do kočárku nánožník

12 komentářů:

  1. Ahoj Janičko, moc se těším na další články, super vylepšený kočárek, šikulka veliká.
    Krásné dny a zdravíčko(my už přes měsíc střídavě bojujem s bacilama)
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Bohunko, zdravíčko teď potřebuju jako sůl, je tomu u nás podobně jako u vás, v těchto dnech s bacily svádím souboj já. j

      Vymazat
    2. Jejda, nemocná maminka, to je průšvih, nárok na ležení moc není.
      Brzy se uzdrav, Janičko!!!
      B.

      Vymazat
    3. No, to máš pravdu, ale naštěstí to nejhorší vyšlo na víkend, tak jsme se s mužem střídali. Včera jsem měla víc času i sílu, tak jsem ti psala mail, hodně zdraví i k vám domů! j

      Vymazat
  2. Vasa premena kociarika mi vyrazila dych..je nadherny :)My mame ten isty kocik,akurat,ze mi nema kto to usit..Nenasli by ste si cas usit mi to vsetko?Rada zaplatim.Dakujem,Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Úplně jinak (líp a radostněji:) se mi teď s kočárkem jezdí. Pošlete mi na sebe mail, napíši Vám. Dělám si teď v hlavě takovou rychlou sumarizaci všech nákladů na materiál - kočárkovina, fleece, vatelín, zipy, druky, nitě, gumičky, brzdičky, bavlněná látka a vychází mi to okolo 1000 - 1500 korun jenom za materiál, což teda není úplně málo peněz. Já to nakoupila z peněz, které jsme dostali pro Mimi jako dárek k jejímu narození.

      Vymazat
    2. Dakujem krasne za odpoved,moj mail je: oravcovad.83@gmail.com

      Vas blog je moja velka inspira ia a vzor.

      Vymazat
    3. Tak to mě moc těší, mám z toho opravdovou radost! už jsem napsala mail. jana

      Vymazat
  3. Dobrý den,
    Posílám také svůj e-mail, rada bych u vas také objednala. Děkuji
    Vniika.1991@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,

      těší mě Váš zájem, ale bohužel fusak na zakázku nešiji. Když se mi ozvala první zájemkyně a já se zappočítala do nákladů na materiál a práci, byla by jeho cena neadekvátně vysoká.

      Děkuji za pochopení a zachování přízně! Jana

      Vymazat
  4. Dobrý den,umíte případně ušít i spodní kapsu na kočár Phil and Teď? A i tu podložku pod nohy u horního dítěte? Ta se nám prošoupala a kapsa dole natrhla. Opraváře jsem nenašla,výrobce ji na model sport již nevyrábí a oficiálního dovozce jsem nenašla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, doplňky ke kočárku jsem si šila jen pro sebe, na zakázku je nedělám. Sem jsem to vložila pro inspiraci ostatním.

      Vymazat