Prohledat tento blog

neděle 15. ledna 2017

Tip na decentní kojení

Dnes přicházím s jednoduchým tipem, jak na veřejnosti nenápadně nakojit, aniž by jste se musela odhalovat kolemjdoucím pohledům. Dřív jsem používala dlouhý šátek či široký nákrčník, ale často mi při kojení sklouzávali anebo mi jej kojící děťátko strhlo. Jednou, když jsem neměla nic s sebou, jenom propínací svetřík na sobě, mě napadlo, obléct si jej naopak. Výborně se to osvědčilo, drží, kryje, nepadá a nezabírá místo v tašce tak jako třeba kojící zástěrky.




2 komentáře:

  1. Janicko, to je tak genialni a jednoduche, ze nechapu, proc me to uz davno nenapadlo. No, ty genialni veci nachazim u tebe, ikdyz jsou jednoduche. Asi mi nenidano Se strhavanim satku mame zkusenosti, hlavne v nejmene vhodne chvili:-)
    Diky, myslim, ze jeste vyuzijem s malym princem.
    Opravdu uzasny prakticky nadherny blog plny rad do zivota. Diky diky diky, Janicko.
    Krasne mrazive dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně se červenám! Děkuji, Bohunko! Taky jsem si říkala, proč jsem to takto nedělala už dřív, napadlo mě to až při třetím kojícím maratonu, taky za to může zapomenutý šátek, který mě přiměl k improvizaci s tím, co jsem měla zrovna na sobě:) Mávám do dáli!

      Vymazat