Prohledat tento blog

pondělí 10. listopadu 2014

Nosící bunda, kabátek z nenosícího modelu - malá vychytávka

Nejspíš už na to spousta maminek přišla přede mnou a já nyní objevila Ameriku, ale nedá mi to, nepodělit se s vámi o tuto malou vychytávku.

Před týdnem jsem potřebovala rychle vyběhnout ven i s Ninou v nosítku. Venku už byla zima na nosící softshelovou  bundu a nebyl čas Ninu soukat do kombinézy a sebe do svetru. Hodila jsem na sebe teplý kabátek s tím, že Ninu přikryji dekou a v tu chvílí mě to napadlo. Kabátek má dvě řady knoflíků a tím pádem i široké překrývání předního "zapínacího" dílu. Stačilo ustřihnout kousek prádelní gumy, provléknout ji knoflíkovou dírkou, natáhnout ji a zachytit za knoflík. Do minuty i s touto přípravou byl kabátek zapnutý. 






Pro představu, v kabátku je takto schované 8-měsíční miminko s 8,5 - 9 kily, malinko mu už vykukují nožky.


Na fotkách je bílá gumička na kabátku příliš kontrastní, chtělo by to buď černou nebo ideálně mocca hnědou, aby tolik nebila do očí. Gumička by taky mohla být o něco delší, aby při zapínání nebyla napružená na maximum a tak nestahovala dírku a knoflík k sobě a tím nedeformovala celkový vzhled zapnutého kabátku. 


Asi nejlepším řešením by bylo, našít těsně k okraj předního dílu další řadu knoflíků, na které by se kabátek i s miminkem v nosítku mohl zapnout. 



A kabátek bez miminka.


A co vy, máte nějaké rychlé, snadné tipy na úpravu nenosící bundy na nosící? Šup s nimi do komentáře!

7 komentářů:

  1. to je výbornej nápad a ten kabátek se mi moc líbí s gumičkama i bez.

    OdpovědětVymazat
  2. barevně i střihově fakt moc hezkej.

    OdpovědětVymazat
  3. a malá v tom určitě je spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  4. a malá v tom určitě je spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  5. barevně i střihově fakt moc hezkej.

    OdpovědětVymazat
  6. to je výbornej nápad a ten kabátek se mi moc líbí s gumičkama i bez.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, je to parádní kousek, tahám ho celou zimu! S dlouhým svetrem pod zadek je i do vetší zimy.

    OdpovědětVymazat