Prohledat tento blog

čtvrtek 22. června 2017

Barefoot sandále pro Editu

Vyrobeno 20. 6. 2017

Kamarádka už dlouho okukovala moje barefootové sandálky (psala jsem o nich zde i s návodem), proto jsem jí nabídla, že jí jedny vyrobím. Zadání znělo jasně - béžová podešev, hnědá šňůrka a úvaz, který nepovede mezi prsty.


Kamarádka má úzké a dlouhé chodidla narozdíl od těch mých, ve kterých jsou botky foceny.
 
Úvaz zakončený na mašličku jsem dělala podle sebe. Schválně jsem v místech, kde měla být šnůrka provlečena dírkou udělala ouška. Tím jsem se vyhla odírání šňůry při chůzi o povrch země. U mých sandálků mám v některých místech úvaz vedený i ze spodku podrážky a šnůra se v těchto místech odírá. Zatím pořád sice drží, ale před pár dny, když jsem potřebovala nastavení provázku povolit, posunula se prodřená část na viditelné místo.


Materiál:
- béžová plotna adidas 4 mm
- tmavě hnědý paracord tloušťka 3 mm, délka 4 metry na jeden pár
- velikost boty 41,5


Nejprve jsem úvaz zakončila mašličkou rovně mezi prsty, ale zdálo se mi, že je okolo prstů hodně křížících se provázku, proto jsem vázání trochu upravila tak, že mašlička se váže "nad" už stávajícím křížením u prstů.





Nejhezčí odměnou mi pak bylo, když druhý den po předání mě kamarádka nadšeně volala, že boty jsou neuvěřitelně pohodlné a konečně cítí volný malíček.




navod barefoot sandale boty sandalky bez mezi prsty uvaz na maslicku masli mašli huarache

2 komentáře:

  1. šikulka veliká, Jani.
    Krásné dny.
    Bohunka
    Někdo mi krade čas a to jsou nejdelší dny, haha:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdopak je ten zlodějíček? Doufám, že mu obratem odpouštíš!:)

      Vymazat