Prohledat tento blog

středa 20. března 2019

Šiju boty pro Nika

Vyrobeno: 18.3.2019

Jak už jsem psala, byla jsem na kurzu, kde jsem se naučila konstrukci jednoduchého střihu na boty na míru pro každé chodidlo. S kamarádkou jsme si objednaly všechen potřebný materiál. Sotva přišel, pustila jsem se do jarních bot pro syna. Zimní stihl hodně sešlapat, nové potřeboval jako sůl. 
  

Šity s minimem pomůcek z hovězí třísločiněné valchované kůže. Dírky proráženy špatným nástrojem, výsečníkem, proto jsou tak velké. Šlo to jím ztuha a pomalu. až když jsem měla obě boty nadírkované, vzpomněla jsem si na důlčík, který jsme používali na kurzu.



Vše lepeno Vukolepem T2. Barveno mořidlovou domašťující barvou. Plotna aeropor (adiddas) 4mm.



Výsledek jsem nestihla vyfotit včas, tj. předtím než vyšly do světa. Po třech dnech nošení, jízdy na kole, kolobežce, zahrání si fotbalu už mají letitou patinu.





DIY barefoot boty barefootky doma vyrobene ušité postup návod fotopostup foto skica kůže kuze kozene kožené 

Žádné komentáře:

Okomentovat