Prohledat tento blog

pondělí 25. března 2019

DIY čepice s copem jako Elsa / recyklace kluči čepice

Vyrobeno: 22.1.2019

Využila jsme chlapecko čepici, odstranili z ní našité mašinky, bambuli a po jejím obvodu umístila nastříhané pramínky vlny, které jsem zapletla do copu. Postupovala jsem podle tohoto návodu, který ukazuje jak si uháčkovat sněhové vločky, čepici, navléct na ni vlasy a zaplést je. 



Od  11:30 minuty  je vidět postup s vlasy. Z příze si připrávíte cca 125 cm dlouhý vlas, ten přehnete na půl a pomocí háčku provléknete na spodním okraji čepice a na smyčku upevníte (viz videonávod). 


Podle tlouštky příze můžete očkem provléct dva pramínky vlasů. Moje příze byla hodně tenká, proto jsem střídavě navlékala 2 pramínky vlasů  (při přepůlení tedy vzniknou 4 vlasy) a 3 pramínky (při přepůlení tedy 6 vlasků). O něco jednodušší návod na zapletení copu je zde.



Doporučuji během celého zaplétaní pramínky vlasů neustále uhlazovat a pročesávat prsty, stejně tak je to důležité při zakrucování pramínku okolo čepice, vlasy příliš neutahovat, aby se dolní lem čepice zůstal hezky pružný.




Univerzálnější kousek, který lze nosit celoročně je Elsovská paruka vyrobená z čelenky. Jeden z možných způsobů, jak ji vyrobit jsem nalezla na youtube až poté, co jsem se pustila do zimní čepice.

Anebo se tady se můžete inspirovat návodem, jak si vyrobit paruku jako Elsa

DIY Elsa Frozen Ledové království Elsa čepice cepice paruka vlasy cop uces účes postup návod fotonávod video recy recyklace upcykle

3 komentáře:

  1. Ty jsi borka, takové práce. Ale co bychom pro naše zlatíčka neudělaly, že:-)
    Si ještě pamatuji, když jsem dělala paruku pro zlatovlásku.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, přesně tak, tajná přání jsou mi (občas:) rozkazem. Vidíš, paruka pro Zlatovlásku to je výzva číslo dvě! papa a krásné jaro! J.

      Vymazat