Prohledat tento blog

úterý 12. února 2019

Barefoot boty šněrovací za dva dny

Vyrobeno: 9.2. - 10.2.2019

Jak jsem řekla, tak jsem i učinila. Kurz na výrobu kožených bot přišel jako na zavolanou. Nečekaně se objevilo volné místo, tak jsem toho využila i přesto, že termín kurzu připadl i na dcerčiny narozeniny. 




Večer před kurzem jsem si projela inspiraci na pinterestu a do sešitu si načtrtla návrh na botky, jak by měly vypadat, jak si je ozdobím. Z předvybraných barev v pastelových odstínech nebyla ani jedna k dispozici, tak jsem jim dala světle hnědou barvu, která ale po nanesení včelího vosku přidala původní barvě hodně na sytosti.




Vše je ruční práce - stříhání kůže, barvení, vyrážení vzoru, šití, lepení. Střih si každý vyrobil na míru podle vlastního chodidla. 







A tak botky jsou už dva dny na světě! Dcerka tři roky a dva dny. Na večer jsme stihli i oslavu třetích narozenin naší nejmenší.

2 komentáře:

  1. Ahoj, topánky sú nádherné, pošli prosím link na kurz šitia takýchto botičiek🤓

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, byl to kurz Veroniky https://www.veronika-mocova.cz/ a muzu ho jen a jen doporučit, za dva dny jsem nasala zaklady konstrukce strihu na kotnickove boty i postup uz se mi botky sijou mnohem snadneji a s lepsimi vysledky nez predtim, když jsem to zkousele metodou pokus-omyl.

      Vymazat