Prohledat tento blog

úterý 27. listopadu 2018

Šiju, šiju si kabátek... softshellový s ptáčky!

Vyrobeno: 27.9.2018


To jsem takto v den odjezdu na domeček na Vysočině propadla pocitu, že nemám co na sebe. Znáte to, že ano? 


Skutešná podkladová barva softshellu se mi moc nepovedla zachytit, jedná se o světlounce zelenkavou s nádechem mint. Zkusila jsem ho vyfotit doma i venku.

  


Odháním naši nejmenší ze záběru dál!

  
Nelenila jsem, vytáhla před rokem spontáně koupený softshell s odvážným vzorem, který se mi tolik líbil a s myšlenkou "teď nebo nikdy" do něj hodněkráte střihla. Dál už to bylo snadné, všechny ty jednotlivé díly k sobě správně sešít, mezitím zaběhnout pro prostřední dcerku do školky, dobalit věci na prodloužený víkend, připravit před obědovou svačinku, tj. zavolat muži, aby koupil grilvané kuře, ... a večer před odjezdem jsem mohla vklouznout do nového kabátku.

Kabátek v akci!

Žádné komentáře:

Okomentovat