Prohledat tento blog

pondělí 4. června 2018

Šije to se mnou a nejenom dnes

Vyrobeno: 4. 6. 2018
Poslední dobou by to mohlo vypadat, že jsem se kvůli výrobě domácí drogerie a kosmetiky nedostala k ničemu jinému, ale opak je pravdou. Šiji o stošest. Dětem, sobě i na přání. Vzniklo několikero letních softshellových kalhot z úžasně tenkého a velmi pružného softu, který umožňuje i ušití funkčních elasťáku nebo velmi slim kalhot. Taky jsem recyklovala trika, mikiny, šila z nových látek, vznikla kojící trička i mikiny.












Kalhoty jsem velmi skladné. I ty ve velikost 122, tj. pro 4-6 let, nezaberou více místa než-li tenká knížka o něco menšího formátu A5.



Kalhoty pro roční holčičku jsem ušila s možností stažení dolního lemu do gumy, už mám odzkoušeno, že takto kalhoty vydrží několik sezón. Pro lepší rozeznání předního sedu jsem na tuto stranu našila skleněný knoflík ještě československé výroby!




Nově jsem začala na overlocku začišťovat lemy pomocí tzv. slepého stehu. Patku jsem měla celé roky v příslušenství a až nyní ji objevila. 
POZNÁMKA PRO MĚ: Nastavení levé jehly na napětí nitě 2, pravá jehla vyndaná, šící patka na šíři stehnu na 7, šicí steh nastaven na 6, ostatní nitě mezi 5 až 6.


Lehce prodloužená délka trika pro nastávající maminku tak, aby se hezky přizpůsobilo i rostoucímu těhotenskému bříšku a zároveň jej šlo nosit i po porodu. 

Celková délka od ramene po okraj je cca 76 cm.




Kojící triko na přání upraveno na minišaty.



2 komentáře:

  1. Tedy, Jani, to je nádhera!!! Šikulka veliká!!!
    Achám a kochám se.
    Díky moc.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, ty umíš tak krásně pohladit i na dálku! děkuji a mávam k vám na domeček!

      Vymazat