Prohledat tento blog

pátek 30. června 2017

Narozeninové tričko pro Máru a jen tak druhé triko

Vyrobeno 23. 6. 2017

S dětskými narozeninovými oslavami se roztrhl pytel. Tato měla být neformální. Děti byly pozvány na pyžamkovou párty a jen tak mezi řečí se maminka malého oslavence, den předtím, prořekla, že tím Mareček oslaví své páté narozeniny.  
Na přípravu dárku zbyl jenom večer. Pár drobnosti k podarování mívám doma skoro vždycky, ale chtěla jsem vyrobit i něco osobního. A tak jsem se pustila do recy červeného trička, ze kterého si starší synovec přál vystřihnout obrázek a přešít ho na větší šedivé triko. Červené triko jsem už měla připravené pro našeho nejstaršího s kolovým obrázkem. Ten mi ale na Máru neseděl. Proto jsem ho přešpendlila na druhé triko, u kterého se akorát ten večer v zápalu tvoření "vystřihla" díra. 
diy našitá našití textilní aplikace 

Žádné komentáře:

Okomentovat