Prohledat tento blog

čtvrtek 16. března 2017

DIY papírová girlanda

Vyrobeno: 24.2. 2017

Tip na rychlou narozeninovou výzdobu v podobě papírové girlandy, kterou jsem připravila dopoledne během ostatních příprav na odpolední oslavu.


Barevné papíry do tiskárny jsem od oka vystřihla "zubatými" nůžkami na trojúhelníky. Jejich špičky jsem ozdobnou raznicí vyrazila vzor, který při zavěšení v prostoru prosvítá. Potom už stačí praporky libovolně pomalovat a popsat, ...


Jednu girlandu jsem pomalovala obrázky věcí, zvířat a rostlin, které má Princezna ráda, druhou jsem popsala jejím jménem a prozradila na ní i věk malé dámy. Když přišel syn ze školky domů a uviděl tu nádheru, pustil se do výroby třetí girlandy, kterou jsme pověsila nad dveře do dětské pokoje, jenom jsem ji zapomněla vyfotit. Ale to píšu spíš proto, že celá výroba je opravdu jednoduchá a snadná tak, že ji zvládnou i samy děti.

... spojit je provázkem do jedno řetezu. Zpočátku jsem do praporku děrovačkou dělala dírky a jimi provázek provlékala, ale praporky pak pevně nedržely na svém místě, sklouzávaly k sobě. Proto jsem po chvíli vzala do ruky jehlu s velkým ouškem pro provázek a praporky prošila-



Girlandy jsme na stěny přilepily papírovou malířskou páskou, která je bezproblému drží do dnes, tj. skoro měsíc po jejich pověšení. 

  

Žádné komentáře:

Okomentovat