Prohledat tento blog

čtvrtek 4. srpna 2016

DIY plavky tankiny

Vyrobeno: červenec 2016

Letní tip na úpravu plavek na vylepšené tankiny a v případě potřeby i na jejich zvětšení.


Kalhotkový díl byl původně ve velikosti 36 a horní tílkový díl měl velikost 38, byl nevyztužen a nelichotil tolik postavě. Loni v létě jsem plavky zvětšila na velikost 40/42 pomocí zelených lemů.
Ke zvětšení plavek jsem použila polyesterové či polyamidové tílko, ze kterého jsem střihla pružný náplet pro kalhotky a zbytek dolního pruhu tílka jsem přišila k plavkovému tílku.
Protože horní díl plavek byl stále trochu neforemný, pustila jsem se do jeho vyztužení. K tomu jsem  použila mírně vyztuženou podprsenku s kosticí. Z podprsenky jsem vytáhla kostice a odstřihla ramínka a ostatní díly tak, abych měla jenom košíčky. Tady nastala nejtěžší práce - skrytým drobným stehem v ruce jsem košíčky přišívala z rubové strany horního dílu plavek.
Přitom je potřeba si dávat pozor, aby steh nebyl vidět u lícové strany. 
Po dvou hodinách šití v ruce je hotovo.



Klíčová slova: DIY návod postup domácí výroba ušití plavek bikin tankiny tankini tílko jak ušít vyrobit plavky recy recyklace plavek podpsenky podprsenka dvoudílné dvojdílné

3 komentáře:

  1. Tak to by mě nenapadlo, úžasný přímo geniální nápad a určitě se budu inspirovat, dcera dostala krásné plavky, ale na menší pozadí:-)
    Díky díky díky!!!
    Krásné dny
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že ten nápad najde využití i u tebe. Ať se dílo podaří!

      Vymazat
  2. Naprosto dokonalý nápad! Přesně tenhle typ plavek mě baví. Nějak nemám ráda chodit s odhaleným břichem. ;)
    A takový ten typ plavek, co je hořejšek spojen se spodním dílem pruhem látky mě nějak neoslovuje (viz zde: https://alicevypadaskvele.wordpress.com/2016/06/14/jake-plavky-na-leto-zvolit/)
    Připadá mi to takové "levné"...
    Každopádně díky za typ! :)

    OdpovědětVymazat