Prohledat tento blog

pondělí 11. července 2016

Košile + pánské triko = trikošaty

Vyrobeno: červen 2016


Béžové pánské triko s vyšitým logem jedné nejmenované sportovní značky a stará košile. 
Původním záměrem bylo ušít si kojící tričko v obdobném stylu jako u dřívěji osvědčených triček s fazonkou jako
tady u žlutého. 

Leč šila jsem rychleji než myslela a tak i přes velmi hluboký (tj. kojící) výstřih, do kterého jsem všila fazonku z košile i s límečkem se rázem stal výstřih nekojící. 
Chybička se vloudil a i přes rozepnutí všech knoflíčků, brání pevný límec za krkem stáhnutí výstřihu k pohodlnému kojení.
 Ze spodního dílu košile jsem střihla sukýnku, do jejíhož zapínání jsem všila vsadku, bez ní se mi zdála sukýnka moc úzká, takto je rozevřená do mírného áčka.

2 komentáře:

  1. Opět velice krásný a povedený kousek. Obdivuji, říkám si, že to musí být velice těžké vše srovnat, aby to dobře sedělo zvláště kojícívý střih.
    Paráda!!!
    B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji!! Vůbec to není těžké, spíš naopak, tím jak je to volnějšího střihu, tak se nějaký centimetr látky sem či tam ztratí v řasení, vůbec se neboj to vyzkoušet.

      Vymazat