Prohledat tento blog

pátek 7. srpna 2015

Eliška měla narozeniny!

Ve středu 24. 6. 2015 měla kamarádka Eliška bydlící za devatero horami a devatero mořemi narozeniny a už to nejspíš bude tradice, že jí s kamarádkami chystáme nějaké narozeninové překvapení. Tentokráte jsme pro ni připravily balíček, který jsem tak tak stihla odeslat v den jejich narozenin a dorazil už před nějakým týdnem a já se konečně dostávám k odtajnění jeho obsahu. 

Už snad tradičně tam byla trochu recyklace a šití v jednom. Vzpomněla jsem si na trička, která mi před několika lety dávala jako svoje srdcovky, které bych ji jednou mohla upravit - zvětšit, prodloužit, zúžit, ... 


Toto bych si hnedka nechala pro sebe. 



 Tentokrát jsem z nedostatku času upravovala ty, u kterých stačilo jenom v zahledat v mojí sbírce recy triček tu správnou barvu a prodloužit je v pase či v rukávech.



Oslavenkyně už na trička dávno zapomněla, takže neočekávaný balíček překvapil dvojnásob.



A už několik měsíců se s kamarádkou vzájemně hecujeme do výroby domácích mýdel, vyměňujeme si odkazy na články s návody, tabulky přepočty poměru oleje a hydroxidu sodného a podobně. 


Proto pro větší motivaci jsme jí pořídily i pár razítek, kterými si může mýdla dodekorovat. Jdou ale použít i na otisky do těsta na sušenky, do hlíny na keramiku, tisknout jimi na textil, papír a určitě vás napadnou ještě jiné možnosti.




5 komentářů: