Prohledat tento blog

sobota 7. března 2015

Psací stůl

Už dlouho jsem měla na půdě odložený psací stůl, který tam dali sousedé, protože se jim úplně rozpadl a dosloužil. Tak jsem se rozhodla místo válecí neděle udělat kutilskou neděli a na jejím konci mít konečně pracovní stůl pro počítač. 








Ještě plánuji vyměnit úchytky, přemýšlím nad porcelánovými, nebo kovovými "půl" dutými kruhy.


Fotky ze zákulisí, jak to celé vznikalo. Na začátku byl takovýto půdní fešák, kterého jsme s mužem snesli z půdy přede dveře bytu.
.

Muž šel hlídat děti a já si užívala volna, poslouchala přes zavřené dveře, jak děti švitoří, perou se a přitom stůl přebrousila, umyla, vydezinfikovala, dala mu základní nátěr, předala štafetu (stůl) muži, ten ho za asistence a vydatné pomoci nejmenších členů rodiny zpevnil nespočteným množstvím úhelníků a vrutů, předali si štafetu a já mu dala nový nátěr.  




Trochu jsem si přitom pohrála s vizí více barevného stolu, ale nebylo to úplně ono a tak to honem zjemnila, přetřela bílou.  


Hotový stůl poprvé byl "bílý" jenom chvíli.



 Na závěr jsem se vyřádila s vypůjčenými šablonami a udělala cosi jako lakýrnický patchwork.


6 komentářů:

  1. Lakýrnický patchwork dodal stolu šmrnc....hezkou neděli přeji :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Super renovace! Hned první fotka mě zaujala, ta vzorovaná deska stolu vypadá skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! vzor na desce stolu je dělaný přes šablony, byl to takový půlnoční relax.

      Vymazat
    2. Jojo, to jsem pochopila, že je to přes šablony :-) Je úžasné, že když je dobrý nápad, dá se i jen pomocí jednoduché techniky vytvořit něco tak hezkého. A moc se mi líbí i ta šedo-bílá kombinace. Klidně bych věřila, že je to značkový nábytek od nějakého designéra ;-)

      Vymazat
    3. Jééé, to je mi ale velká lichotka až se červenám!

      Vymazat