Prohledat tento blog

středa 13. listopadu 2019

Šiju, šiju sešity,.... a obaly

Vyrobeno: 3. 9. 2019


V první školní den jsme dostali seznam sešitů, které děti nutně potřebovali mít do dvou dnů ve škole. Poté, co jsem s naším dětským triem vyrazila na jejich nákup do obchodního centra a ani ve druhém papírnictví polovinu z nich neměli, mě představa dalšího přesunu s unavenými dětmi po Praze do jiného obchoďáku (navíc s otazníkem, zda tam potřebné sešity budou mít), přiměla začít usilovně přemýšlet. Návštěva papírnictví přeci jenom byla k něčemu dobrá, díky ní mi došlo, co znamená tajemné značení sešitů 544, 624, … a že je vlastně doma máme. 




Využila jsme moji sbírku retro sešitů, přebytečné počty stránek jsem z nich vyjmula, a jednoduše na šicím stroji k nim přišila obálku. Ke konci to byla i zábava pro syna, začal mi nosit své oblíbené rybářské katalogy, ze kterých si vybíral dvoustránky pro přebaly na sešity.








Na prošití stránek jsem měla ve stroji jehlu na riflovinu. 







A když jsem v tom šití byla, ušila mu jsem mu taky obaly na sešity a knihy. Využila jsem k tomu složky na dokumenty a na formáty A4 a více jsem využila pevnější igelitové pytle, které nám zbyly po velkém nákupu toaletního papíru. Dokonalá recyklace materiálu, který by jinak skončil v tříděném odpadu.







Kličová slova: zero waste minimalizace odpadu využití plastů recyklace sáčků fólie složky






Žádné komentáře:

Okomentovat