Prohledat tento blog

pátek 5. ledna 2018

Dinosauří nákrčník a čepice a recy mikina

Vyrobeno: 8.12.2017

Ze zbytku teplákoviny, koupila jsem jí jeden metr a ušila z ní chlapeckou mikinu v prodloužené verzi zbylo dost látky na nákrčník a čepici. Přesto jsem z ní neušila zcela novou čepici, ale použila pouze část přebytku na zvětšení Nikolovy oblíbené šedivé. Návod jak upravit a zvětšit klasickou čepici na čepici s klopami bude následovat.

Mladý znuděný muž... 

Mojí starou mikinu z gympláckých let jsem upravila - zúžila na dětskou mikinu, přišila k ní kapuci, která mi zbyla z jiné mikiny a doladila ji drobnými detaily s dinosauří tématikou - kapsička na předním díle, klínek na zádech a šnůrka na jezdci zipu.



Taky čepici jsem recyklovala jednu starou a Nikolovi už malou. Čepici jsem prodloužila a zaoblila do klop přes uši, stejně tak i nákrčník jsem jsem ušila anatomicky tvarovaný, tj. na přední části jsem jej vykrojila hlouběji, aby zateplil krk v celé délce a část hrudníku, zatímco vzadu na krku je nákrčník kratší. V horní části nákrčníku je při okraji všita tenká prádlová guma, takže nákrčník neodstává od krku. 




Čepice s nákrčníkem jsou ušity jako oboustranné, z jedné strany je 100% bavlněná počesaná teplákovina, z druhé strany je černý fleece.

  



Klíčová slova: set souprava nákrčník oboustranný bavlněný bavlna fleece anatomicky tvarovaná klopy na uši

Žádné komentáře:

Okomentovat