Prohledat tento blog

pondělí 7. srpna 2017

Barefoot kožené sandále pro kluka

Vyrobeno: červen, červenec, srpen 2017

Včera v noci se mi konečně podařilo dokončit kožené sandále. Začala jsem je šít už v červnu, došívala v červenci a v srpnu nalepila podešev. Uf, stihla jsem to před koncem léta a před cestou na Vysočinu.


Obuty, neobuty



Po prvních kožených sandálkách pro Princeznu jsem se rozhodla u druhých sandálů našít suchý zip i na přední pásek, aby se dala bezproblémů regulovat jeho velikost podle potřeby (ponožky, punčochy, povolení kůže).


Sandále sedí hezky, i když se z fotek zdají větší. Bylo foceno v leže v posteli z donucení. Když se ale postavil na zem (a utekl mi), chodidlo se v sandálkách posunulo více dopředu a rozšáplo se.


Podešev z 4 mm plotny addidas jsem lepila Vukolopem. 




Žádné komentáře:

Okomentovat