Prohledat tento blog

sobota 15. října 2016

Psací stůl z nočních stolků

Vyrobeno: leden 2016

Před
Začátkem roku jsem se pustila do výroby svého pracovního stolu. Využila jsem k němu dva noční stolky. Původně hnědé stolky jsem lehce zbrousila, pak jim dala dva až tři nátěry bílou barvou. Nanášela jsem ji válečkem, barva se na tomto povrchu rovnoměrněji chytala než když jsem používala klasický štětec.
Po
Stolky jsem jednoduše spojila smrkovou deskou, je přichycena vruty z vnitřní strany nočních stolků (přes šuplíčky). Nejvíce práce mi dalo oddělit nožičky od stolků. Některé šly snadno vyviklat rukama, jiné jsem uvolnila pomocí gumového kladiva. 

Horní pracovní deska dostala jenom lehký bílý nátěr tak, aby byla stále patrná kresba dřeva.




S vyviklanými nožičkami už mám v plánu další tvořivý počin. Snad se mi jej co nevidět podaří zrealizovat. Budou tvořit nohu pro stolní lampu.


Žádné komentáře:

Okomentovat