Prohledat tento blog

pátek 25. prosince 2015

Šálek na espresso

Původně jsem chtěla koupit espressový šálek i se zakulaceným dnem, takový jaký má správný šálek na espresso být, ale pro nedostatek času jsem stihla oběhnout jen pár obchodu a k mému zklamání jsem žádný takový neobjevila. Proto jsem se rozhodla koupit úplně obyčejný bílý v Ikei a alespoň ho dodekorovat.

K malování přišlo na poslední chvíli, tj. poslední den, kdy je muž před Vánoci ještě v práci, Nikolka ve školce a Nina spí.


Zajímavou perličkou je, že akorát když jsem si šla k tvoření pustit nějaký film, vyhoupl se na prvním míste snímek Séraphine, nejspíš ironie osudu, anebo že by...



Nene, je to ironie, po hodině zápasení se štětcem a šablonami je vzor rozpitý, malovat na zaoblené plochy přes šablonu se neosvědčilo, šablona na oblých místech nepřilne těsně k povrchu a barva se pak pod ni vpíjí a zatéká.







Klíčová slova: DIY šálek s podšálkem na kávu espresso malování na keramiku sklo porcelán šablona

Žádné komentáře:

Okomentovat