Prohledat tento blog

pondělí 15. prosince 2014

Adventní věnce u nás doma

Začátkem prosince jsme dělali ve školce adventní věnce. Bylo to večerní setkání dětí nejen školkou povinných a jejich rodičů. Poprvé jsem si zkusila udělat věnec ze chvojí - základní kolečko a překvapilo mě, jak lehce to šlo, nakonec se mi povedlo za hodinu a půl umotat tři věnce a dva z nich i nazdobit.


Pro více fotek, stačí kliknout na odkaz níže.
Poprvé jsem zkusila všechny věnce umotat pouze z chvojí. Překvapilo mě, jak snadno a rychle to šlo. 

Adventní věnec na jídelní stůl. Nikolka pomáhal vybírat ozdoby.




Adventní věnec na vstupní dveře. Nazdoben skořápkami z vyloupaných buráků. A drobných kytiček z odstřižků látky z podšívky ze sukně.



 

Adventní věnec, na který Nikolka vybral všechny ozdoby. Původně byl zamýšlený na vstupní dveře, ale nakonec jsme ho pověsily do dětského pokojíčku.




Poslední malý věneček umotaný z drobných odstřižených větviček, ze kterých jsem ani nečekala, že ještě půjde nějaký věnec vyrobit. Zdobí nám příborník v kuchyni.









Žádné komentáře:

Okomentovat