Prohledat tento blog

úterý 17. prosince 2019

Dětské barefoot kozačky z obyčejných bot

Vyrobeno: říjen 2019


Dětské zimní kozačky na vyhození. Podrážka po jedné sezóně byla zcela prodřená, stačila jedna louže a už v nich bylo mokro. Nedalo mi to zkusit z nich udělat nové a navíc barefoot boty pro mladší dceru. Nejvíc práce vzalo stržení podešve od svršku, v některých místech držel svršek tak, že při strhávání zůstal na podešvi. Proto jsem se opět rozhodla pro přidělání podsádky. Vnitřní stélka nebyla zničená a ke svršku boty byla přišitá. Obsázku jsem tedy pouze nalepila (Vukolep T2) a nikterak neprošívala.




Nahoře boty před proměnou, dole už hotové barefootky. Po stržení podešve jsem nalepila obsázku podél celého obvodu. U špičky měla šířku cca 5 cm, okolo paty asi 2,5 cm. Obsázkou jsem si přidala chybějící kůži na špičce, kterou jsem chtěly vytvarovat do trochu širšího obrysu a zároveň jsem tak skryla stopy po odtržené podešvi. Místy byly patrné zbytky černé gumy. Pak jsem špičku svršku namočila a vytvarovala ji do potřebného tvaru. Měla jsem papírovou šablonu s obkresem dcerčiného chodidla.



Po nalepení obsázky okolo celého obvodu boty vznikl ještě výraznější "výškový" rozdíl mezi stékou a svrškem boty (foto je ilustrační, fotku s nalepenou obsázkou jsem nenašla), proto jsem do prostředka (světlejší místo) vlepila vyrovnávací vrstvu z tenké vrstvy mirolenu a až poté nalepila 4mm addidas plotnu.



Žádné komentáře:

Okomentovat