Prohledat tento blog

pátek 19. května 2017

Jak odžmolkovat oblečení

Vyrobeno 19.5.2017

Tip na snadné odžmolkování ponožek, triček, svetříků. Sice je to práce titěrné a zdlouhavá, ale třebas u oblíbených kousků oblečení se vyplatí. Já ji dnes použila na zkulturnění dětských ponožek, které jsem rychle potřebovala zakomponovat do narozeninového přání. Neměla jsem čas hledat jiné anebo jít koupit nové.

Vlevo před a vpravo po odžmolkovování
Kdysi dávno jsem od kamarádky dostala radu na rychle dostupný odžmolkovávač.
Stačí použít starší žiletku na holení. 


Ne úplně novou, sice lépe odstaňuje žmolíky, ale zase s ní snadněji říznete do vlákna. Starší žiletka se mi také osvědšila.


Pro lepší klouzání žiletky po úpletu, místo, které chci odžmolkovat natáhnu a pak v různých směrech přejíždím žiletkou.


Detail srovnání ponožky před (ponožka vlevo) a po (ponožka vpravo). Jak je vidět metoda není stoprocentní,  sem tam něco zůstalo, ale je to i tím, že jsem mě tlačil čas a přejela jsem to jen párkrát, ale i tak ponožka prokoukla.


Nakonec kousek vypráším anebo přejedu válečkem na odchlupování (například ikea valeček s lepicím povrchem). 


Žádné komentáře:

Okomentovat