Prohledat tento blog

pátek 23. září 2016

Výpustková kapsa * rychlý fotonávod

Vyrobeno: květen 2016




Spíše pro mě fotonávod na jednoduchou výpustkovou kapsu, kterou jsem šila u softshellových kalhot. Malý a velký puntík jsou díly pro samotnou výpustkovou kapsu.  


Kapsičkové díly - obdélníky přiložím lícovou stranou na líc předního kalhotového dílu. Přišiji přesným pravoúhlým obdélníkem.


Drobný puntík je přiložen nahoře (blíž k pasu kalhot) a vzor drobného puntíku bude taky u výsledné kapsy vidět.



Kostičkovaná látka je rubový strana letního softshellu.


Po přišití kapsičkových dílů jsem prostřihla otvor pro kapsu, přičemž látkové díly budoucí kapsičky musí přesahovat samotný otvor pro kapsu, stříháno do trojúhleníčku.


Sklopení kapsového dílu dolů, sežehlení, zkontrolování z lícové strany, že vše hezky vypadá a sedí na sebe, sešpendlit, ....


... a sešít kapsový váček.


Trojhelníčky jsem pomocí silné jehly hezky prostrčila do rubu, upravila a přistehovala a pak na stroji prošila tak, aby vše z venku působilo co nejúhledněji.




Moje první výpustková kapsa je hotová!


Žádné komentáře:

Okomentovat